Sunday, July 3, 2011

PLANNING DI CANCEL

planning aku dan adam nak ke MPPJ , dah pun aku cancelkan . pepagi aku dah sms salesman tu  , alasannya anak aku demam tapi sebenarnya rasa cam malas pulak nak kesana . lagik la nak bawak adam bersama . budak ni pun dah start batuk-batuk ajer sejak dari semalam . pada ku , macam buang masa nak memperjudikan nasib kelisa aku terjual dgn cash term. ada jalan mudah , kita jgn susahkan diri sendiri , ok??

Itu la aku , kalau aku berurusan dgn apa-apa hal , aku lebih suka kerja-kerja tu siap cepat , mudah dan simple . bile rasa keyakinan dan keberanian utk take risk sudah dtg dlm diri , aku nekad uruskan sendiri  . time tu , aku tak tunggu apa-apa cadangan dari org lain yg lambat nak tolong aku sebelum ni . even aku tau , aku kena keluar RM yg banyak , tapi prinsip aku mudah , duit boleh dicari...tapi hati biar puas.( tolong ye , ni bukan ayat berlagak tau )

kesudahnya , hari ni tak jadi nak ke MPPJ  . lega betul hati aku ni. by this time aku tgh melayan adam tgk Ultraman  . sat lagi dia dah ajak ke care4 ampang. tak apa , dekat ajer lagik pun , kalau nak dibandingkan ke MPPJ tu.

ok la , aku pun nak layan ultraman sengal ni..bye...

No comments :