Friday, August 26, 2011

MOOD BALIK KG!!

Esok  , aku akan balik ke kampung di Muar Johor ...mmm...tak sabo rasanya , nak menyambut raya bersama mak ...tahun ni , terasa kehilangan ayah  , selalunya buka ajer pintu dapor pasti ternampak ayah dok baring di tepi pintu tu....arrr...sedihnya...mmm..tak nak sedih-sedih ...tanam dlm mind , yang hidup ,pasti akan pergi buat selama-lamanya....aku redha dgn ketentuanNya .

Seminggu lepas  , aku dah siap pack  barang2 yg perlu dibawa ke kampung  .   wei....nasib baik bonet blm tu beso ...abis semua aku sumbat...hahahahahah

oh ya , keja pun banyak ..dlm tak ada mood  tu , gagahkan gak hati ni nak settlekan semuanya . Alhamdulillah, biar pun perkara baru , aku dpt catch-up sikit-skit. semoga Allah permudahkan urusanku .

ok le , kepada yg akan balik kampung tu , berhati-hati di jalanraya ..semoga selamat sampai berjumpa keluarga tersayang di kampung .


No comments :