Wednesday, October 26, 2011

NI YG BUAT AKU TENSION NI...

tiap kali munculnya Deepavali , ni la yg buat aku tension ni...rasa nak jerit ada...nak lari pun ada....mana taknya , kaum India kat tmpt aku ni sibuk main mercun kaw-kaw ( mengalahkan sambutan raya cina lak aku rasa....) . yg adam pulak tak henti-henti melalak dan menjerit-jerit sbb takutkan bunyi mercun tu...haih!!!! tensionnya....setiap tahun mesti jadik cam ni.....stressnya!!!!


time ni dia soh call polis , ssoh dtg...aku lak snap pic dia hahahahha...

3 comments :

Afne said...

rileks la adam.. tak macho la lelaki takut bunyi mercun hehe

Liessa said...

same la kat umah org..afiq pun takut jugak..melompat suh peluk..

elna said...

sama la dengan anak elna...huhuhu tension betul...