Thursday, January 5, 2012

CERITA BAB SEKOLAH ADAM LAGI..HUHUHUHU

tengahari tadi , time balik , semua bebudak dah terlonjak-lonjak..semua happy dan memasing pegang 2 kertas kat tangan . adam nampak ajer kelibat aku , makin lebar senyuman dia , dan makin mengada-ngada lagi la dia ...dia tunjukkan kertas ditangan , ada pic ais-krim yg siap berwarna dan sehelai lagi , pic bulat-bulat hasil dari lukisan adam...makin dipuji , makin suka dan lebar senyuman dia..

hasil mewarna adam...tak comot pun...cuma combinasi warna ajer tak sesuai ...dpt star sebijik dari cikgu

 ni , entah apa ajer la dari adam...katanya gambar ular...layannnn...hehhehhehe

aku jumpa cikgu jap tadi , katanya adam nangis kejap ajer masa aku nak balik tadi  dan hari ni  , dia makan dan minum kat sekolah . Alhamdulillah , lega hati aku mendengarnya . bila aku tanyakan kat adam "best tak sekolah ?" dia kata best...adam tak nangis pun...hehhehhee...ye ye O ajer la...esok kita tgk lagi camana..

k la , dah kul 5ptg , time bersiap nak ambik dia kat taska , pas tu lepak jap kat padang permainan main buai atau makan aiskrim ...

oh ya , semenjak adam dah masuk sekolah ni , ada  sikit terajin nak update blog..kuikuikui..tapi pasal anak-anak le kan...klu tak suka baca , korang klik kat iklan ajer la...kot la aku boleh cash-outkan dlm tahun ni...huhuhu

No comments :