Sunday, February 5, 2012

CUTI PANJANG!! HARI PERTAMA

Salam Maulidur Rasul utk semua umat Islam di Malaysia  ini . Semoga segala 4 sifat-sifatnya yg terpuji  , menjadi ikutan dan amalan dlm kehidupan kita seharian .

 tq google

Oh ya , bersempena dgn cuti yg panjang ni , aku tak kemana-mana.even balik kg pun tidak . cuma , jenjalan bawak adam ambik angin pi pusing keliling kawasan Ampang je . hehehee..

semalam , pepagi 2 beranak ni dah bersiap nak ke jln TAR , saje naik tren bawak adam , tup-tup parking lak tak ada kat lrt ampang ni , terus aku masuk highway Akleh dan tuju ke KLCC...haih , mentang-mentang le dekat , klcc tu cam tu tmpt mainan aku ajer...hehehe...first time masuk park kat situ sejak bertukar keta ni..sbbnya tak reti nak parking...boleh???? rupa-rupanya byk parking dan senang aku nak adjust tanpa org lain tunggu aku . hehehehhe..( next time boleh pi lagi )...

kat sini , first time ever , adam naik LRT putra...dari KLCC terus ke stesen Gombak...nasib baik org tak ramai ...suka arr budak ni...tak abis-abis nak cium aku , lagik le , dok depan cermin sekali sambil duduk bersila tgk permandangan luar...mmm...sesuatu yg baru dan teruja utk adam....

dari Gombak  , patah balik semula ke KLCC...singgah beli roti boy 2 ketoi dan having lunch kat KFC..terbaek le nasi ayam dia tu ,sbb dah lapo sangat kekdahnya...huhuhuhu..pas tu , naik lif ,turun lif ngan adam dan terus balik rumah...terpandang PETROSAINS...cam nak pi le suatu hari nanti..tgh usha bab fee dia le..harap-harap jgn le mahal sgt...

sampai rumah  , 2 beranak membongkang tido sampai ke petang...k..itu ajer la aktiviti utk hari pertama cuti panjang kali ni . :)

dok depan sekali layan permandangan...


apa pandang-pandang!!!

No comments :