Sunday, March 11, 2012

NOTA HARI INI

hari ni baru terasa kepenatan yg sangat  . sbbnya ari jumaat lepas , aku bercuti dan pulang ke kampung . sbbnya pokteh ( bapa sedara sebelah rumah ) meninggal dunia . Al-fatihah...meninggalnya ari Rabu tapi sebagai anak sedara , aku sepakat dgn adik-beradik yg lain utk balik utk kenduri hari -3 , lagi pun dah start cuti sekolah ni , mmg pun dah plan nak balik kg.

hari kedua ( sabtu ) berkonvoi 3 kereta ke Pontian , menghadiri majlis perkahwinan sedara . oh ya , perjalanan ke sini , nanti aku update sbb lepas makan  , kami ber-4 ke tanjung Piai pulak...mmm..nanti arr aku story..

malam ni ( ahad ) aku dah pun selamat sampai dari muar ke kl . huih...bila tang malam , baru terasa penatnya...kul 6.00ptg , mata dah start nak pejam dan sampai ke la ni , badan rasa sengal-sengal semuanya .

ok la , itu ajer nak update pun...


 pic bersama mak tersayang

tuan tanah berposing ke kenduri 

 budak sengal..

makan malam...sebab penat dan malas , goreng ni ajer...huhuhu

No comments :