Monday, April 16, 2012

DINNER @ PIZZA HUT

semalam punya story , saje-saje jenjalan ke tesco Ampang . malam tu , ramai tul org..cam bosan jugak arr...tapi sebenarnya kami nak makan malam kat pizza hut aje...even ada nasi kat rumah , disebabkan org belanja , tolak ke tepi aje nasi tu...heheheh...ari ni aku cuti , so boleh aje buat sarapan nasi goreng campak-campak dari org malas cam aku ni .

oh ya , nak habaq mai kat korang . kalau dine in kat piza ni , selalunya mmg aku akan amik set kids aje..pas tu tambah arr hut platter , air segelas dan mushroom soup . klu amik set kids tu , akan dpt single pizza , air milo dan aiskrim semangkuk . adam suka sgt makan aiskrim  , tambahan lagi , bab pizza ni , selalunya aku boleh masuk 2 keping ajer lebih-lebih lagi dah ada hut platter yg ada udang tempura ,sotong gelang tempura dan criss-cut fries tu...mmm...kenyang gila arr...

tapi semalam , ada pulak promotion baru ...kids eat free every day....wow!!! menarik sgt ni ...rupa-rupanya , kalau bill korang berharga RM20.00 dan bawak anak bawah umur 8 tahun kebawah dan makan disitu  , korang boleh pilih salah satu dari 6 set yg lain utk anak-anak dgn percuma!!! wei...korang harap maklum la kan , anak-anak ni makan berapa byk  la sgt kan??so..harus la makbapaknya yg sental...hahahha...better korang pi terjah pizza hut hari ni  sebelum promosi ni tamat entahkan bila....kang melepas....oh ya , semalam , aku dah order set yg percuma ni .. amik set spaggeti bolognese dan air soya home made lagi....berbaloi-baloi arr...mmg penuh meja dgn makanan ....fuh!!! mmg kenyang tak ingat la malam tadi ..cam ular sawa yg kekenyangan rasanya .

k la , pastu aku layan shopping kat kiosk dan dlm tesco...kat kiosk tepi tmpt kawasan mainan kanak-kanak tu , aku terpandang baju pyjama gap...mak aih...mahalnya...rm36 sepasang!!! better beli kat online..nanti aku update ye...bye..

 promotion for kids

ada 6 pilihan utk dipilih..setiap satu jenis tu percuma air soya beans..berbaloi-baloi

klu mushroom soup , harus kena order 2 mangkuk

hut platter...ada udang tempura , sotong tempura , dan criss-cut fries

pizza terbaik...

spaggeti bolognese utk kanak-kanak

budak ni tunggu aiskrim ajer...

licin...dia seorng aje tu..

siap hirup lagi tu..

licin sudah...

pun licin gak..



layan mesin mainan token

No comments :