Monday, April 16, 2012

MAMA SUKER!!!!

sila baca cam bunyik fiffy suker!!!! spt dlm radio hot.fm k...

good news for me yg dah lama tak jejak kaki ke melaka , maklum la ,dgr cerita banyak dah jalan sehala kat situ..maunya aku sesat barat jugak kalu ke situ...mmm...seronoknya rasa hati tadi tu...tengahari tadi , aku amik adam dari sekolah . terselit pula sekeping kertas yg mengatakan ada rombongan ke melaka....haih!!! 3-4x aku baca...bila??? bila??? makbapak boleh pegi ke idak??? berapa rm??? haih...klu bab shopping dan berjalan-jalan ni , nowdays , serah aje kat aku...sure on sahaja...hehehhehe

tak sabor aku nak join the group.. happynya mengalahkan adam yg aku rasa tak tau apa-apa pasal la ni...huhuhu...maaf la ye...masa aku sekolah dulu , mmg boleh dikatakan tak pernah aku join mana-mana aktiviti cam ni....mmg dilarang keras oleh arwah ayah aku  . ko nangis air mata berbaldi-baldi pun TOTAP takkan dpt pegi  tapi bila aku dah ada anak ni dan dah ada duit sendiri , takkan aku larang dia nak kemana...janji klu melibatkan aktiviti sekolah cam ni..

oh ya , menurut memo tu ,
bayaran utk anak-anak adalah RM25.00
 ibu atau bapa adalah RM50.00
 pengangkutan disediakan iaitu bas...
makan atau minum for sure disediakan ( klu tak ada pun..mama tak kesah...apa la sangatkan???)
yang penting kita ENJOY!!!! eeee...mesti seronokkan???

 tak sabo nak tunggu 12/5 akan dtg...jom ke MELAKA!!!

No comments :