Sunday, May 27, 2012

PATI DELIMA GULSAN

 SALAM...hai berjumpa lagi...hahahah...gedik aje bunyiknya...padahal , setiap hari selau ajer berupdate blog aku ni....

oh ya , ni nak cerita sikit , la ni aku baru aje start nak mencuba pati delima Gulsan..kirim ngan kawan ..reganya baru rm15.00...nak tau pasal perubahan kat diri aku?? nanti la ek , org kata kena tunggu 100 hari  , baru terasa perubahannya....hari ni baru mencuba 5x sudu aje . 

Actually , dah lama aku  mencari jus ni , memacam org cakap pasal keberkesanannya , yg pasti  aku  mencubanya selain dari kecantikan  , paling utama utk reducekan kolestrol dlm badan ...wei...takut arr dgn kolestrol ni....

k la korang baca  , antara khasiat buah delima ni ye....

 1. Menstabilkan Paras Kolestrol
2. Delima Mempunyai Tahap Antioksidan Yang Tinggi
3. Melawan Penyakit Jantung
4. Merangsang Tenaga Batin
5. Menguatkan Sistem Pertahanan Badan
6. Mengurangkan Risiko Penyakit Kencing Manis
7. Menghalang Kemasukan Virus Hiv-1 Dan Microbicide
8. Mengelakkan Kanser Kelenjar Prostate
9. Delima Melawan Kanser Payudara
10. Merendahkan Tekanan Darah
11. Menguatkan Kesihatan Gigi
12. Mencegah Daripada Penyakit Alzheimer (Nyanyuk)
13. Mengurangkan Batuk Dan Asthma
14. Mengandungi Kepelbagaian Vitamin
15. Delima Amat Disyorkan Diambil Oleh Ibu-Ibu Hamil
16. Melindungi Otak Bayi
17. Pentingnya Wanita Mengamalkan Pati Delima untuk kecantikan
 
rm15.00 utk 340 ml



cuba arr...

No comments :