Sunday, May 13, 2012

PICNIC KE PORT DICKSON - PART 1

sorry arr...dah nak masuk sebulan story mory terpendam...cam malas nak update pasal pi picnic ni sbb cik putih kesayangan aku ni dah kemek gara-gara otw ke sini . terus tak ada mood nak update atau kenang-kenang kisah ke picnic PD ni ...

k la , aku cerita sikit ajer la..pepagi aku dan efa dah bertolak dari ampang ke PD , kami berkonvoi 5 kereta kesana ......tgh sedap drive , tup..tup  lagi sikit nak masuk simpang labu -PD , sebijik kereta entah dari mana dtgnya dah bergesel dgn aku...terkejut jugak aku dibuatnya....

bila tgk kereta aku dah kemek , dlm hati hanya tuhan saja yg tau ..aku tension dlm diam ajer la...bila plan nak berpicnic bersama kengkawan dah lari dari schedule dan keta pulak dah kemek!!! arggg!!!!tensionnya!!!  plan nak sampai ke PD kul 9.00 lebih  , settle report polis kat senawang dan seremban  , alih-alih , kami yg dtg lewat akhirnya..oh ya kami tu , aku , efa dan dila sefamily dan hajar....anyway , terima kasih tak terhingga pada dila dan suami kerana jadi peneman aku sepanjang aku dok settlekan pasal kemalangan kecil ni .

bab xcident ni , haih...mmg betul-betul buang masa aku ...melayan karenah driver Viva Perodua MBS 869 ni...dah la bodoh sombong pastu kemut nak bagi $$$  kat aku...boleh dikatakan mmmmggg bangang punya pompuan la...ala..maklum la student lagik...bukannya ada duit pun???!! kereta pun pinjam org!!

k la..korang layan pic kami yg banyak ni....


kami...sebelum memulakan perjalanan...

 sudah kemek kat mudguard...tension tul ...


ni kereta minah bangang tu....sikit aje pun...

driver bodoh...viva MBS 869

jejaka finance diberi tugas membakar...

 time bakar-membakar ni , aku tak sampai lagi...huhhuhu...rugi tul rasanya


ada sosej

wei....rentung ayam-ayam ni...hhuhuhuh

ikan pun ada tau

sardin makan ngan nasi putih yg dimasak oleh kengkawan yg lain ( kira potluck arrr ni )

jemput-jemput pisang dari efa..

apam polkadot pun dari beliau gak...rajin tul isteri org tu... :) 

sambal kicap ygg terbaek dari afne !!!

 ni aku...baru aje sampai...tak sempat nak mkn , anak teruna dah sibuk nak mandi laut...

makan time...

 pic ni bukan nangis ye...dia tgh suka sgt tu..

mak budak pun sama getisnya!!!

 
 suka bebenor dia dpt mandi!! sampai tak reti  nak naik ke darat...


 
 tuan tanah dan anaknya..

lepas mandi-manda , ada family games lak...seronok...

 jadik tukang pegang cawan ajer la...huhuhuh

No comments :