Tuesday, June 19, 2012

BOXER PERTAMA UTK ADAM

Taraaaaa....poyokan budak adam ni nak pakai boxer???? hahaha...saje belikan utk dia time waktu siang ...itupun sejak bird dia membengkak sbb kena tendang ngan budak kat taska....( eh...aku tak buat n3 pun kesah tu kan??) mmm, tak payah la ek...just aku ceritakan sikit pasal kesah tu..

ok ...camni , minggu lepas kan cuti sekolah selama 2 minggu kan?? mmg aku hantar dia kat taska la selama cuti tu ...satu hari ,  adam balik rumah dgn berjalan terkengkang -kengkang , bila ditanya , katanya bird dia sakit , ada budak dah tendang bird dia...aku tgk , mmg membengkak dan merah la jugak....malam tu , siap bertuam dgn air batu , pas tu aku urut sikit-sikit...esoknya , still bengkak lagi , bila dia nak kencing atau bukak seluar , mmg dia mengeluh jugak arr . risau tgk keadaan dia , aku bawak dia ke klinik berdekatan , nasib baik doctor cuma cakap akan surut bengkaknya ...lepas makan ubat tahan sakit dan berurut sikit-sikit , hari ketiga baru arr beransur-ansur surut ....sejak dari kisah tu arr , aku tak kasi dia pakai jeans atau seluar yg keras-keras kat rumah ...so , aku belikan aje boxer utk dia. siang hari pun dah tak pakai pampers  , sgt baek kasi bird dia tu bernapas sikit arrr...hhehhehe..

k la....hasil rembatan kami ke JJ setiawangsa tempohari  , terjumpa pulak boxer utk kanak-kanak...apa lagi , mmg tercari-cari pun , so terus rembat sepasang...ada picture kartun chunglinton , (kartun kesukaan dia masa kecik-kecik) kain pun lembut dan rega cuma RM12.90 sahaja . ok la pada aku...
warna biru laut dan biru lembut...

No comments :