Tuesday, September 4, 2012

KEK KECIK...KEK BESAR..

Ni kisah semalam , balik dari keje , gigih la omaknya ke Giant di Bandar Baru Ampang utk amik kek yg seminggu lepas diorder . kek Ultraman utk adam  , so esok pagi - pagi harus bawak kesekolah utk dia berseronok ngan member dia potong kek dan bergembira dgn goodies yg penuh ngan jajan tu .

jom layan pic...

aku suka-suka beli kek kecil doremon ni supaya dia tak suruh potong kek besar tu...lepas explain kat dia , nasib baek dia faham...

muka happy nak potong kek...



lepas potong kek , terus dia lari tak nak makan kek...heheheh..nasib baek aku beli kek kecik ni..huhuuhuhu


pas tu , aku tunjukkan satu kotak kek lain dlm peti ais...


adam request kek ultraman sejak 2 bulan lepas...so , aku tak nak menghampakan dia , aku order jugak la utk dia...

muka excited bila tgk kek ultraman dia depan mata , sampai terjelir-jelir lidah tu...mesti dia tak sangka ek...even mama dia garang giler , tak sangka dlm hati mama dia ada taman rupanya???!!!

mesti dia cakap...soooo sweeeettt mama adam ni!!!!



3-4 kali jugak arr dia dok tenung ultraman tu dekat-dekat...eee...jakun betul la....

k la...pepagi tadi , aku dah serah goodies bag  , kek ultraman dan camera pada cikgu  . harap cikgu dpt amik moment gembira disaat adam dan rakan-rakannya  potong kek disekolahnya .InsyaAllah .

2 comments :

Liessa said...

selamat hari lahir adam..semoga berjaya di dunia & akhirat..jgn nakal2..hehe..

rossysweety said...

liessa : TQ nisa..