Sunday, October 28, 2012

DAH KEMARUK DGN ADAM & HAWA

sekarang ni , aku dah hampir kemaruk ngan cerita adam dan hawa....mmm...org lain dah berzaman , aku ni baru aje nak melayan kesah cinta ni...

mmg giler punya best...sampaikan boleh meleleh air liur mata tgk lakonan Aaron Aziz dan Nadiya Nissa....wei...apasal Adam Mukhriz ni handsome sgt ek??? adoi!!! aku dah angau dah.....haiseh...klu la dpt dia ni , sumpah aku tak cari laen arrr....

k la...dek sbb suka sgt ngan story ni , mulai hari ni , aku nak panggil adam ( anakanda ) aku tu dgn nama 'AM'...mmm..aku nak tgk , budak tu terpinga-pinga tak bila aku tak panggil adam camtu?? ...maafkan ler mama mu ni Am ye...angin A N G A U dah dtg !!!! kekekekke


 setiap hari nak kena layan story adam dan hawa ni...yg penting wajah aaron aziz yg menarik aweks even makcik-makcik kat luar tu layan cerita ni...comelkan????

No comments :