Thursday, October 4, 2012

REZEKI DI PAGI ISNIN

rezeki lagi dipagi senin awal oktober 2012 ini ..

spt biasa , sampai kat lobby opis , aku mesti amik sekeping paper The Sun depan uncle guard tu...haih...tak sangka pulak , dpt di setiap page atas paper tu , ada terkepil satu packet sample teh tarik dari Lipton...wow , bestnya!!! rasa nak amik 2 keping aje tapi guard tu dok perati aje sesapa yg amik paper tu...hish...rasa nak luku aje muka dia tu...org suruh guard building , dia sibuk guard suratkhabar percuma tu...geram aje aku tgkkan...huhuhuhuh

pas tu , letak bag dan on pc , jijah beritau ada sarapan dari dia....woow!!! ini sudah bagus!!! mmg betul-betul rezeki namanya ni...menunya adalah  nasi kerabu ataupun nasi berlauk ....haih...seharusnya aku pilih nasi kerabu coz banyak lauknya dlm tu...sedap lak tu....

well...Alhamdulillah , utk sarapan pagi ni , mmg sudah lengkap dah...sepacket teh tarik dari Lipton dan sebungkus nasi kerabu dari jijah...apa-apa pun , perutku kenyang dgn rezeki free ni...Anyway , terima kasih ye Jijah dan Lipton teh . lain kali bagi la lagi..

see...sepacket teh tarik percuma dari THE SUN

seplastik besar  , penuh dgn nasi kerabu dan nasi berlauk...

ni menu aku utk sarapan tadi...oh ya , kengkawan , tekak aku ni boleh terima nasi kerabu time waktu pagi aje...klu time tengahari atau ptg atau mlm tu , hei...mmg tak boleh masuk lansung!!

 ni rupanya nasi berlauk...so simple tapi menarik jugak dan sedap..tengahari time , aku melantak nasi berlauk ni pulak

k la...ini sahaja n3 ari ni...layanzzzzzzzz

3 comments :

Afne said...

amboi.. dh pandai mkn makanan kelantan nmpk?

rossysweety said...

rezeki jgn ditolak...sental aje...huhuhuh

Unknown said...

banyaknya rezeki dalam 1 pagi ya. jom la mencuba nasib di cheezemaz.blogspot.com... mana tau rezeki dapat bekala stok serbuk CHEEZE MAZ