Thursday, November 1, 2012

BAMBOO CHARCOAL SLIMMING SUIT

hari ni aku dah pun beli set bamboo charcoal sliming suit ni...saja-saja nak try , kot la boleh kurus dgn suit ni...dah puas google dan baca kat blog org , rasanya cam ok aje , semua org bagi testimonial yg positif , tambahan lagi si Tie gadies dan dilla dah pun mencubanya sebelum ni  , lagi kuat keyakinan aku nak mencubanya... so , aku pejam mata dan terus beli...ala ..rega pun murah aje pun  , bawah rm50.00 sehelai .

tunggu aje la hasilnya nanti ...harap-harap boleh arr kalahkan Cik Ta kita tu...hehehehehe .
oh ya , kepada sesapa yg nak tau ttg teksturnya , kainnya mmg arr lembut dan sejuk...rasanya klu masuk kat badan  , mmg dia grip badan kita ...dan the best result  utk sesapa yg nak kurangkan perut buncit tu , sebaiknya sapulah krim mustajab kat area berlemak tu..sure best arr...

k la , korang layan aje la pic-pic yg aku google ni , tak boleh tayang badan sendiri  , aurat tu...hehehehhe




baca sini , klu nak tau lebih lanjut ttg suit ni...

antara kebaikan sut ini adalah ♥
- Mengecilkan perut dan melangsingkan pinggang
- membakar lemak yang berlebihan
- menaikan dan mengencangkan payudara dan punggung.
- melancarkan peredaran darah dan metabolisme
- mengurangi sakit punggung dan tulang belakang
- mengurang sakit saat menstruasi.

Sut pembentuk badan ini dibuat daripada bahan semulajadi yang anti kuman iaitu gentian arang buluh (bamboo charcoal). Sut ini juga kuat, elastik dan nyaman dipakai.

Sut pembentuk badan yang turut mengandungi sinar infra merah yang dapat melancarkan peredaran darah dan metabolism, membakar lemak-lemak berlebihan, membentuk lekuk tubuh yang indah dan memberikan keyakinan kepada pemakai untuk hidup lebih baik dan bersemangat.

Sut ini sebaiknya dipakai sejak awal pagi pada setiap hari kerana dengan memakai terus akan mencegah kegemukan dan mempertahankan tubuh yang indah dan sihat
 
- warna: kelabu seperti di dalam gambar
- untuk mencapai hasil yang lebih baik, pakai 8 jam sehari selama 2 bulan


k la ...itu aje...

No comments :