Wednesday, November 21, 2012

KALUT DIBUATNYA

begini la keadaan rumah aku semlm...kalut aku dibuatnya bila dpt tau wifi streamyx aku tak berfungsi..dah rupa rumah aku jockey lumba kuda aje...hish...dah la aku buta it , klu bab-bab internet aku problem aje mmg aku akan gelabah tak tentu pasal...risau tul macamana nak betulkan semula..

serta merta aku keluarkan laptop , netbook dan tab dan test semuanya...lansung tak boleh connect..adoi!!! tensionnya!!!! last-last terus dail 100 ( aduan kerosakan )..nasib baek arr operator TM mmg banyak membantu .

k la , la ni internet aku mmg marvelous ...semlm tu mmg full bar  , mmg sgt berdezup tgk adam dan hawa sambil baring-baring atas katil .

ok itu aje la ye..klu telephone ke...streamyx ke ...unifi ke...ada problem , dail aje 100 . TM akan membantu tanpa sebarang kos...sayang TM!! bye ( bonus lebih ek tahun ni?? nak promote ni..hiks..)


No comments :