Sunday, November 4, 2012

PARCEL YG KE -9

hai korang...smlm dah tgk parcel 1 hingga 8 yg aku terima bertimbun-timbun tu kan??...la ni n3 pasal parcel yg ke-9 pula...ini la dia  , cover utk tab murah aku tu .

sebelum ni tab aku tak berbaju , so aku kena la carikan baju utk dia..baru la complete....cover tab ni aku beli dari online aje..lepas banyak masa aku dok search dan review blog-blog org berniaga , kena betul-betul servey , kang klu tak sama saiz ,kira membazir aje dan hati pun boleh membengkak aje tgk benda dah beli tapi tak boleh guna..... tup-tup aku dah terjumpa dgn website ni.. kat sini aku dah terbekenan dgn satu cover yg aku rasa mmg akan fixed dgn tab murah aku tu . harga pun mmg reasonable...aku pun start arr berchatting online dgn supplier dan lepas berpuashati dgn penerangan yg diberi , aku terus buat payment . pastu dan yg paling best sekali , keesokan harinya  , dah pun terima barang...wahhhh....mmg awesome giler!!!

see..korang tgk la anakanda tgh main games tu..kesian kan...tangan kiri kena pegang tab , tangan kanan nak slash-slash...mmm...harus la mama dia belikan cover utk kemudahan dia  .

k la  korang . sila la layan pic - pic aku ni...


sekejap cam ni....

sekejap lagi kang...cam ni lak gayanya...huhuhuh

parcel yg ke - 9

dari luar cam diary ...kulit luar adalah leather + PVC...dan kuncinya adalah bermagnetik k...mmg berbaloi-baloi

dah siap pasang...boleh stand coz kat bawah tu ada strap cam kasut sekolah..dan mmg betul-betul melekat kat cover dlm yg berkain tu..

haih...sangat berpuashati dgn apa yg aku dah order...next time boleh beli lagi kat website tu

 kan bagus klu belajar cam ni...tekun dan tawadok..huhhuhu

main arr angry bird tu sampai lebam..

No comments :