Saturday, November 3, 2012

PARCEL 1, 2, 3, 4, 5, 6 ,7, 8....9

hari ni dok mengira berapa kali aku turun naik tangga...berapa kali langkah dari tmpt duduk sampai la ke receptionist dan pastu menggira parcel-parcel yg aku terima ...huhuuuhuh...banyak k...bukan 1 atau 2 atau  3 tapi kesemuanya ada 9 tau!!hahaha apakah itu???jom tgk..

tara!!!! susu anmum essential yg aku redeem tempohari dah pun sampai , kepada yg termiss ttg cerita tu , sila la refer sini .

amik ko , sampai 8 kotak sekali gus diorg pos..jenuh jugak aku nak angkut naik tangga rumah aku tu...tapi tak apa...kena think positive, apa yg penting , boleh save $$ utk beli susu adam buat 2-3 ni..berbaloi-baloikan??? so.....kenala bijak  cam sayaaaa..

bertimbun dpt parcel hari ni..

bagi contoh utk korang tgk...ni semua ada 8 pek susu Anmum Essential Stage 4

adam....sila abiskan susu-susu ni sampai lebam k...

k la...esok baca pula isi kandungan parcel yg ke-9 pulak ye...

No comments :