Friday, February 15, 2013

HARI CUTI JOM LAYAN WAYANG LE

ni hari cuti sabtu hari tu , aku dan adam mmg tak nak balik kampung coz tak suka dgn jalan yg sesak ni , tak apa , next time boleh aje klu nak balik  kampung ni..

di sebabkan hanya stay kat rumah , sesakali tu nak jugak la jenjalan cuci mata ni . haih , membosankan tau klu terperap aje dlm rumah...mmg tak boleh kat aku ni , hati rasa tak sedap aje jadiknya . mujur juga  , hari tu , ana dtg rumah , pagi dia bawak sarapan , lunch time aku belanja plak . kali ni teringin nak makan nasi ayam penyet , so kami serbu kat bandar baru ampang yg berdekatan .


jemput makan semua...








lepas kekenyangan , kami layan wayang plak .lakonan best dari Bruce Willis yg bertajuk Die Hard 5  , cerita yg full of action dan mmg terbaek , haih , mentang-mentang la kat giant ampang tu dah ada panggung wayang , makin galak la aku layan semua movie nanti . mmg terbaek la diorg buat mini panggung wayang kat situ , boleh la isi masa lapang aku yg memang banyak terluang ni.hiks...apa -apa pun , sebelum aku sampai ke sini , aku akan view dulu cerita apa yg ada kat sini . segala info dihujung jari ye..

lepas layan wayang , terus balik rumah .


budak gedik...memula tak nak amik pic , bila aku dah nak masuk dlm wayang , baru dia sibuk nak plak...


otw dah nak masuk wayang

No comments :