Monday, July 29, 2013

CIK PUTIH SUDAH BERSINAR

ni pic 2 bulan lepas ..selama ni dpt duit terpijak aje , mesti utk diri sendiri , adam atau pun utk rumah . tapi kali ni untuk Cik Putih ku plak . kesian dia , selalu aje dipinggirkan..padahal , dia jugak banyak berbakti pada aku dan adam..bawak kami ke hulur ..ke hilir dan juga bawak balik kg ...

kali ni , aku nekad nak bawak dia pi spa kereta...aku nak wash , polish dan wax..tak tau plak berapa la yg kena nanti , mudah-mudahan bawah budget aku ni .

polish dan wax ni , aku buat kat parking lot carefour Ampang aje..tak reti nak pi jejauh cam kat Puchong ke..Damasara ke...ini aje la tmpt dituju .senang dan dekat aje ngan rumah .

lebih kurang 2jam jugak la baru siap semuanya...mmg puashati...cuci - vacum - wax - polish - fogging...
berkilat dan putih memancorr kereta aku tu...tapi kena terbang arr rm200.00 utk semua tu .

k la ..layan pic 

tgh wax dan polish.




sebelum balik  , aku buat fogging..tujuannya utk matikan semut atau lipas yg dok bersarang dlm kereta.

ok ..sudah pun siap..mmg memancar le..next day hujan lebat , mmg cantik aje air hujan tu jatuh kat cermin ..mmg best sesekali buat spa utk kereta kesanyangan aku ni

1 comment :

Wak Lat said...

Salam. Hee saya pun sudah lama tidak bawa kereta cikputih saya pergi ke spa juga.