Thursday, November 7, 2013

LABEL BAJU

hai ..korang!! jumpa lagi hari ni ...mood nak menaip blog dah ke laut sbbnya nak insert picture dlm blog , mmg hazab k...nak upload 9 pic , cuma satu aje yg lekat  , itupun setengah hari baru berjaya .

tak apa...aku buat slow-slow ye coz banyak lagi pic tertunda dok dlm folder picture ..gambo raya haji yag berkurun  pon , aku nak tayang juga .korang tahan mata aje la...hehehhe

oh ya , ni barang baru yang aku baru order dan baru dapat . semua ni planning aku utk persiapan adam bersekolah nanti ...uih..lorat tul mama adam ni..macam-macam aje kan???? hehehhe k la . ini aku nak tunjukan skit , label baju utk adam bersekolah nanti .maklum la  , anak bujang saya utk tahun depan kena kerja keras sikit .pagi dan petang kena pi sekolah , mmg seharian kat taska aje ...salin baju  , mandi , makan dan bersiap ke sekolah , semuanya kena buat sendiri . pepagi aku kena berangkut dgn 3 beg ke taska , dan juga baju sekolah yg dah siap bergosok .

utk mengelakkan baju dan seluar adam tertukar dgn budak-budak lain , aku akan jahitkan label baju ni kat collar baju sekolah dan semua persiapan adam nanti .so , adam pun boleh tahu itu mmg baju dia , jgn nak ngade-ngade tertukar bagai.. . dan lagi  ,  kat label tu siap jugak ada no telephone aku , hah!!! yg si ibu-ibu tu , time tgh nak basuh baju anak , klu tgk anak dah tersilap amik baju , harap sgt la calling calling aku utk pulangkan semula....hah!!! camtu la kekdahnya!!!

Planning nanti , kat bag sekolah adam pun aku nak jahit label ni , sbbnya adam ni , dah kes balik sendiri dari sekolah dulu...sampai kat tengah jalan , entah kereta sesapa aje dia tumpang...ooooo...bahaya klu dia buat gaya lone ranger lagi...klu dah ada label ni , boleh la org tu terus call aku . maybe  , label baju ni akan banyak membantu aku nanti ,

lupa plak nak inform , label ni aku beli kat online aje...mudah dan pantas k...klu rajin-rajin tu , sila la klik kat sini .


dpt keychain seketul .

No comments :