Tuesday, August 19, 2014

TERIMA KASIH NUFFNANG

terima kasih nuffnang ...ini hasil ke-2 lepas pernah aku cashoutkan sikit masa dulu . klu dulu aku dpt la sebijik hard disk sebagai kenangan tapi kali ni...ontah!! sbbnya time dia dtg mmg tepat pada masa poket aku tgh sesak sekarang ni . maklum la , raya setahun sekali mmg tak ingat .....lagi la duit laju cam air .



oh ya , disebabkan ini juga la  , aku kembali utk ber blogging semula...even cerita bodoh sekalipun dlm blog aku ni , aku ttp akan teruskan . lagipun , blog aku kan?? suka hati i laaaaaa...

duit nuffnang ni  , dah pun aku terima , niat di hati nak belanja cik abang tercinta makan tengahari atau dinner ala-ala romantik di Restoran Full House , mmmm...tgk la nanti ye syg...klu diizinkan Allah , sampai la kita di situ , klu idak , cuma chicken chop je la nampak gayanya...sob...sob....

  doakan semoga dpt kami berduaan di situ....teringin sgt nak makan kat sini...

last but not least , dpt lagi iklan berbayar ni...ada 4 tau masih on...k la , keep klik kat blog saya selalu ye...bye!!!


2 comments :

Afne said...

Fuuhhhhh semput aku nk hbskan baca entry ko yg byk ni. Mcm ni la bgs update blog dpt juga aku tau perkembangan semasa ko... bdn makin kembang ke... kehidupan berkembang baik ke hihihiiii

Unknown said...

Menggila jugak aku nak update entry hari-hari...hehehhe
bdn tau mau kembang cam dulu , akan aku kempiskan lagi demi kerana cinta hatiku diSerdang ..hihihi