Tuesday, October 21, 2014

HAPPY DEEPAVALI 2014

esok hari raya Deepavali...lama ke korang bercuti?korang bercuti ke mana je tu?? Sebagai warga TM ni..kami semua bercuti panjang..dari hari rabu sampai la hari ahad..fuh...giler dok rmh klu tak pi mana-mana dihari cuti ini.

plan aku bersempena dgn cuti panjang Deepavali ni nmpk gayanya mcm terganggu sikit...mana taknya, elok-elok aku yg bercuti panjang tp anak aku si Adam kena pi sekolah pada hari khamis dan jumaat tu...adoiii...baru nak stay lama sikit bersama cik abang...sob...sob...begini la hidup suamiisteri yg dok berPJJ ni...sentap tau!!

utk hari esok..pepagi tadi aku dah drive ke serdang sebelum ke opis...park kereta di sana...kebetulan adam nak stay rmh abahnya selama 2 hari di ampang...mmm...ok sgt la tu...dari aku dok senseorg kat rmh  baik aku stay bersama cik abang di serdang...mujur juga PJJ kami tak jauh...lebih kurang setengah jam driving dah pun smp...huhuhu...tapi tak pe la Ros...susah sekarang je tu.....tak lama lg dah nak pindah daaa....( pujuk hati sendiri )

k la korang...sampai sini saje...klu korang bercuti balik kampung atau berholiday bersama keluarga, hati-hati memandu tau...bg aku dan keluarga, belum ada planning apa2 lagi utk cuti hari Deepavali esok...klu ada pon setakat jenjln keluar mkn atau tgk wayang je...

bye semuaaaa....

1 comment :

Teratak pena said...

Untungnye... kita orang kena tarik balik cuti... huhuhu