Wednesday, January 20, 2010

sudah sampai....

tadaaaaaa......seronok ari ni coz dapat parcel....actually tak ada la best pun tapi aku suka sbb aku suka ngan product ni....tupperware....hahahha..beli online ajer kat wanitamelayu.com....macam- macam ada....dah byk kali gak la shopping kat sini macam beli mainan adam , keperluan birthday , tepung kek segera , jamu dan lain-lain....time ada promotion, ada duit lebih dan barang tu ada kegunaannya , mesti aku akan order....klu tidak , setakat tgk ajer la...

entah la , aku pun tak tau kenapa aku minat sgt ngan produk tupperware ni...kalau ada katolog kat tgn , berkali2 la akan aku belek page katalog tu...cam tak puas2 tgk...kalau bukak website dia , cam rambang bijik mata ni ...aku pun dah byk kali gak control diri tu jgn beli tapi TETAP akan beli gak...yang tak tahan tu , jam2 tu gak la dtg idea nak isi apa ...hish...korang maafkan ajer la perangai buruk aku ni ye...ni kes bukan buat2 tau tapi dia dtg dgn sendiri...kalau korang tgk aku order tupperware tu lagi , paham2 ajer la...dah memang minat aku yang tak boleh dibendung....hehehehe.....tapi yang pasti , aku tak mintak duit ngan sesapa.....

brg sudah sampai....

bekas susu adam yang cute

last 3 week , aku beli bekas ni...kegunaannya nak letak susu adam , padahal selama ni susu adam baik aje terletak dlm tipuware ....bila nampak bekas bear cute ni , serta merta tukar....hehehe
( aku ada alasan tersendiri , nak tau ......??? )




eco bottle.....jom sesama save the earth

kali ni aku beli botol air ni pulak . alasan utama sbb sng nak bwak air masak time gi berjlan ke zoo ke...balik kampung ke...sangkut aja kat bahu.... kalau korang beli mineral water kat kedai , ada tak tali tu....tak adakan???? haa...bekas air aku ni ada kelebihan tau!!! ( kan aku dah inform , ada ajer alasan utk aku beli brg tupperware ni...korang tak leh menang punya la.... )

.
.lalalala....

2 comments :

Afne said...

takpe kak ros, aku paham pangai buruk yg ko maksudkan tu haha aku dh lali dh tiap kali lalu nmpk ko bukak produk tupperware dlm wmc cuma mls nk tegur hehe

ececeeehh.. save the earth mcm motto berCD lak yea. yelah, sama2 kita menghijaukan bumi with our own ways (aiseyy.. tetiba lidah jawa jd mat saleh le pulak!)

::Deela:: said...

ish...korang nih poyo lah...hehehee!!!