Thursday, January 29, 2009

beraya di kl ajer...

hai...baru ari ni aku stat keja...semalam aku mc...peh...aku kena gastrik yang teruk utk pembuka tahun 2009 ni..
cuti raya cina baru ni,aku beraya kat kl ajer dgn adik aku yang datang dari jb..katanya nak joli sakan...aku bawak dia gi chowkit dan klcc ajer...yang lain dia gerak sendiri sbb aku tak larat nak pegi dgn cuaca yang teramat panas kat kl ari tu...
korang layan ajer gambo2x ni...yang pasti..dah 2x percubaan aku nak masuk petrosains tak berjaya sbb...masyaAllah...ramainya org beratur ....last2x pusing2x ajer kat situ dan makan nasik ayam yang keras macam nasik lemak,sbb dah lapor makan ajer.....yang seronoknya adalah anak aku la ,ADAM..sbb dapat gak guk (mainan yang masuk syiling tu )



adam gumbira dapat naik gak guk

adik aku (lyn) dan suami

adam dgn abahnye

No comments :