Thursday, January 29, 2009

lagi..lagi...Adam....


adam dgn buku kegemaran dia

wah...rajin tul anak mama baca buku....adam ni celik ajer biji mata,dah cari buku dia..pas tu cakap entah apa2x.aku pun tak paham...kalau tunjuk gambo kambing ,dia akan sebut bek...kalau ikan,dia bunyik ish...kalau rimau,dia mengaum,kalau gambo cat ,dia buat suara manja mengiaw..kalau gambo queen,dia sebut mama (ee...sukanya aku)..itu ajer yang dia tau...kelakor tgkkan...balik kampung mesti bawak buku2 ni...nasib baik kulit buku ni keras kalau tak dah lama dah hancur...

p/s : rajin2 baca buku ye nak...jangan dah besar buat2 tak pandang ajer...siap la nanti.....


suka betul kalau dapat hp aku

ni lagi satu kegemaran dia ,suka sangat main hp aku ,nak tgk video kartun dalam tu...pandai pulak tu mencari dalam handbag aku ...sangup angkat handbag aku yang berat umpama ada batu lesung dalam tu...kalau dia ngamuk ,dia akan baling hp aku...masa tu la aku akan jentik telinga dia...ha...ha...padan muka...dia ingat mama dia beli ngan air liur ker??

aku ikat rambut depan sbb dah nak tutup mata...nak gunting punya la payah....gerak sana...gerak sini...hish...sabo ajer...

2 comments :

Shita said...

abisss segala idea aku terbantut tadi...tak bleh comment...ni baru ok..hmm...adam tu mcm muka sape erkk?? eric byk kot heheheh... menjiwai watak eric la aku rasa budak kecik ni...tp cute miut..

td aku dah promo gerai satay eric kat blog aku..hehhehe...mana tau makin larisss...

rossysweety said...

tq...nanti aku promote biz ko...tu dah setapak aku buat tu (letak kat dalam list jom terjah)..jgn memain tau...