Friday, January 23, 2009

boring sesangat

ari ni kat office senyap ajer.....ramai tadak sbb gi bukit tinggi coz esok ada annual dinner ...bos2x pulak ada leadship confrence...tak ada ler aku nak join annual dinner tu...mengaban aje jauhnya...balik pun dah malam-malam buta... baik dok rumah layan karenah anak aku tu....rasa macam nak cabut tapi malas pulak nak drive time panas2x macam ni....layan baca blog org sambil makan berjuta2x limau dapat ari ni...ha...ha...

korang layan ajer gambar anak aku mandi kat kolam yang kecik bebenor ni...(korang tak kesian ke tengok??)



ni adik aku kat jb bagi time besday adam yang pertama...tu pun aku yang mintak....kalau tak...hampeh dia nak bagi...aku pe pedulik...ngan adik aku lg seorg aku mintak pelampung...tapi sampai la ni tak dapat lagi...(he...he...sorry yek ana..aku kutuk ko terang2x ni ) tapikan kalau dia bagi pun bukannya muat pun...iyelah kolamnya kecik banget....adam nak kuak lentang pun tak lepas.......la ni kitaorg ada port baru...kat tmpt mandi manda klcc tu....lagi puas adam mandi...nak buat kuak kupu2 ke...gaya bebas ke...menyelam pun boleh...tapi budak ni pulak,asyik dok kat satu tempat ajer sambil tepuk2 air , sampai ler badan dia mengigil kesejukan...baru nak bangun...apa pesen le ni...cuti raye cina ni nak pegi lagi....boring tak kemana2x...4 ari tu aku berjomba jombi kat rumah...
auntie efa....nak limau sket?????????????

No comments :