Friday, January 16, 2009

hari ni gaji....

hari ni hari gaji....seronoknya.....best sbb gaji pun dgn angka baru sbb naik setiap tahun....apalagi aku ngan member opis (pah,zah dan afne) gi shooping kat mydin kotaraya ler....ni ler tempat faveret aku kalau hari gaji....(tak ada gambo ler ) dalam list nak beli barang ada 5 ajer...bila sampai sana..ehhh...dah terlebih la pulak...tapi tak apa,tu semua mainan utk adam....(nak cover ler tu..hi..hi...) puas shooping,gi makan kat McD pulak...kitaorg dok makan betul2x meja tu sebelah tangga dan sempit ajer...tgh sedap2x makan, datang ler dlm 8-9 bebudak remaja bwk beg besar2x nak dok meja sebelah ngan kitaorg...dah ler tempat sempit,situ jugak diaorg nak duduk...Aku rasa McD ni ada 3 tingkat...pelik tul ler....pas tu tgk2x soh kitaorg cepat makan....mampus tak layan...kitaorg buat donno ajer makan dgn slownya...geram tgkkan...puas makan ...apa lagi blah balik opis....

balik kang depan taska adam ada pasar malam...wah...seronoknya...kat sini pulak,tanpa disedari atau sengaja buat2x tak sedar mesti abis dlam rm15.00 beli entah apa2x..selalunya makanan ler...

malam karang janji ngan eric (laki aku) nak belanja makan kat pizza kat tesco ampang....eee..bila gaji akan datang ek??duit aku dah sikit ni...wua...wua....

No comments :