Thursday, February 26, 2009

mari...mari...


gambar ni ari selasa ari tu...aku nak update tak sempat...ni aku tengah makan rojak pitis yang dijual oleh seorg abang kat depan NSTP tu...sedap tau..lagi sedap kalau ada org belanja makan macam aku tgh makan ni...korang tgk mmg ler nampak macam tak best tapi cuba rasa...mesti terangkat...yang best sekali ada keropok yang keras2 tu...berderap derup bila makan...nak pedas boleh...tak nak pedas pun boleh...rega dia rm3.00 ajer...abang ni bukak biz ari selasa sahaja..dia bawak motor roda tiga nun...ari lain tok sah ler tunggu,mmg tak ada punya...
mari...mari...mari....

5 comments :

Anonymous said...

citt.. mkn x ajak. tau2 dh update blog.

woi gila apa mkn pitis! org buat tabur 'zakat' kat jusco ke sogo ker... PETIS daaa

rossysweety said...

aku silap ko...nasib baik ko remind kan...tapi masa taip aku dah macam perasaan...something wrong somewhere tapi buat donno ajer...rupa2nya...

rossysweety said...

aku silap ko...nasib baik ko remind kan...tapi masa taip aku dah macam perasaan...something wrong somewhere tapi buat donno ajer...rupa2nya...

Shita said...

hehehhheheeh sian ko rossss...tulaaa mkn lagi sorang2...tak ajak aku... tau2 dah silap taip...

rossysweety said...

benda free...tu sbb sampai tersilap taip tu...