Friday, March 20, 2009

ari penting

malas betul nak update sbb tak ada idea,aku selalu ajer el minggu ni sbb adam demam..ari ni aku pulak demam...tapi aku nak tepek dalam blog jugak sbb nak clearkan pic yang banyak sangat dlm hp aku ni...

gambo ni masa 14/3 ari tu...eric belanja aku makan pizza sempena hari jadiku yang ke 34 tahun utk keesokan arinya...terharu jugak sbb ingatkan dia dah lupa..aku saja tak nak ingatkan kat dia pasal tarikh tu...eee...dah tua rasanya....tak ada hadiah apa2x just keluar makan pizza hut kat tesco ampang ........jadik ler dari tak ada apa2 lansung.....birthday eric 8/3 aku tak belanja dia makan pun...dia buat hal ,terus cancel rancangan aku ...hahaha..padan muka...sapa suruh sakitkan ati aku??? tapi tak apa,niat tu masih ada lagi dalam hati aku ni coz aku tak ler sekejam tu...surprise ok...hari tu aku order set rm7.95 tapi kesudahnya dah jadi rega lain sbb ambik hidangan sampingan dan tambah benda lain...perisa baru tu sedap tau..lupa pulak apa kenamanya........

On 15/3 ,ramai jugak wish brithday kat aku ...tq pada kakak,shita,effa dan afne sbb ingat bithday aku tu..


kasut tu pulak bukan hadiah hari jadik yek...itu beli sendiri...rm16.90 ajer...kami 3 beranak beli kasut macam ni...bukan jenama croc ye korang...asadi aje ..adam pun dapat macam ni jugak....suka ajer dia pakai kasut tu . comel kasut dia tu...nanti aku tepek kasut asadi dia..

No comments :