Monday, March 23, 2009

cuti weekend

cuti sabtu dan ahad aku tak ke mana2 juz petang sabtu tu ikut eric gi niaga kat suzie corner ...tapi aku soh eric drop kat ampang point jenjalan ngan adam berdua...banyak tul org buat sale tapi setakat aku cuci mata ajer...belum gaji beb...aku singgah jap kat butik anakku pun saje melayan adam nak main kat meja yang ada permainan blok kat situ....


budak ni nama ajer demam tapi kalau bab jenjalan serta merta sihat (ngikut sape agaknya ek??)

pagi ahad pulak aku pegi pasar tani kat taman aku ni...tak banyak aku beli...beli sarapan nasi lemak utk eric dan mee halus utk aku dan adam ...pas tu beli sotong utk masak tengahari nanti....pas tu beli ubikayu dan keropok lekor utk minum petang...itu ajer dan terus balik ghumah...kang lagik banyak duit aku abis...

pasar tani taman rasmi

No comments :