Tuesday, March 3, 2009

petang semalam

setiap ari isnin,ada pasar malam kat cahaya...cahaya ni nama tempat tau kat area ampang..bukan kat atas langit...kalau nak gi,naik lrt ke ampang turun kat pandan cahaya...pasar malam kat sini pendek ajer tapi macam best bagi aku...entah tak tau kenapa??selalu beli air soya,ikan mentah,udang , sotong dan buah anggur utk adam atau durian...tapi semalam hujan...tapi tak ler lebat sangat pun tapi dah bawak sikit si kecik ni...kang demam pulak...aku ngan adam tak dapat turun dari keta,eric seorg ajer yang pi beli..huhuhu...boring...tak dapat jenjalan cuci mata ...


pasar malam yang dapat di snap dari dalam keta ajer

adam dah standby nak pi pasar malam...siap dah pakai topi ...

lepas dari tu kitaorg menuju ke gerai yong tau foo pak din...makan yong tau foo lagi setiap senin...sedap tau..lepas makan YTF ,kitaorg order nasi putih.paprik seafood dan telur dadar...berdouble ler kekenyangan..hehehe..

yong tau foo Pak din


paprik seafood(pic nasi dan telo dadar tak ada sbb sama ajer)

selamat makan semua.....

2 comments :

Shita said...

ciiiittttt....makan tak ajak aku erkk..tapi YTF tu menyelerakan la pak din!!!....dengan sayur2 tu nampak fresh... bwk aku gi gerai tu kalu aku gi kl...tak kire rosss.. ni bukan permintaan dah ni....ugut dah ni.....sbb kau dah siarkan gambo2 tu kau bertanggungjawab bwk aku nanti

rossysweety said...

iyelah...nanti aku bawak ke sini...makan le sampai lebam...