Wednesday, April 22, 2009

aktiviti ahad

pic ni adalah pada hari ahad lepas...aku bawak adam gi mandi manda kat taman klcc...adam ni,kalau nampak ajer klcc ,mulut dah sebut cc..cc...so , bagi tak menghampakan dia,bawak la dia ni pegi situ,tgk la cc tu puas-puas...

bawah pancuran air

merah badan adam cam udang kena bakar

jangan ko demam udah le...kang el la mama dia dok jaga budak sakit


kecik ajer anak aku ni


baru jer sampai kat tmpt mandi kat situ , dah jerit2 tepuk tangan suka..nak bukak baju dia pun payah...takut no kita tak kasik dia mandi....dia tak pandang pun playground yang besor2 tu..mata dia dah terarah kat bebudak reramai dalam kolam...seluar mandi pun dah standby aku beli kat jj ari tu...kecik ajer...ingatkan tak muat rupanya lebih dari muat...kaler merah lagik tu...hehehe...bior nampak ganas sikit...cuaca pulak panas, sedap ajer la dia berendam dalam air...aku ngan eric bergilir2 jaga dia....penat yang teramat sgt...

agak2 dah merah badan adam , terus angkut dia keluar dari situ...meronta2x la jugak dia...pujuk sikit2 ngan ayat manis , terus diam ajer...cepat2 pakaikan dia baju...pas tu pun meronta nak lari ke kolam kecik pulak...ishk...sabo ajer la...

badan dia dah sedap dan sejuk ,baru dia nak main kat palyground tu .suka sangat la tu,tak tau berjurai2 peluh aku melayan dia tgh panas2 tu...kalau terbakar lemak aku ni, suka la jugak...ni aku tgk macam tu gak...makin naik adalah....huhuhu...

laju lagik la...ishk abah aku ni....



dalam kul 12.00 tghari gitu , bertolak balik rumah sbb sibuk nak masak makan lunch dan eric pulak nak buat kuah sate utk petang karang...budak ni dalam keta , senyap ajer..penat sangat la tu...
malam tu yang kelako nya ,tgh dia mamai nak tido dia sebut cc...cc....ishk...sampai ngigau ko.....hahaha...

No comments :