Wednesday, April 22, 2009

aktiviti isnin

ari isnin lepas aku cuti sbb banyak plan nak buat ...yang penting semua berjalan ngan lancar tanpa halangan ...lepas adam bangun dalam kul 10.00pg tu , aku mandikan dia dan anto dia kat taska ...baru boleh buat keja...

mula2 aku gunting rambut...kalau korang nak tau ,dah nak dekat 10 tahun aku dok kl , ni la first time aku gunting rambut kat kl dan aku dah tempah itu salon aku utk masa akan datang . sebelum ni kalau nak gunting rambut ajer , mesti nak kena balik muar...tak boleh tempat lain...kali ni aku dah malas nak layan feel aku yang entah apa2 tu...boleh ke kutuk diri sendiri??
aku dah ada salon tetap kat kl ni...hahaha...

lepas gunting rambut , aku urut kaki dan bahu/kepala dgn org buta...eric pulak urut kaki ajer...peh...memang sedap gila badan aku lepas urut....rasa ringan ajer...mana taknya setiap malam kena simpul biawak (ala...cramp la..) kaki aku cam nak bengkak dah.. nak pijak pun sakit...bahu pulak , may be aku masih baru pegang stereng keta,pas tu keras ajer pandang depan kalau drive , drive pulak ari2x ampang-bangsar/bangsar-ampang... di tambah lagi dgn tido salah bantalnya , eee...mahu tercabut leher aku ni dibuatnya....nak toleh kirikanan time bagi salam semayang pun sakit...la ni dah ok sikit...laju ajer toleh kiri kanan....bayaran pun tak mahal cuma rm40.00 ajer utk sejam, ( urut kaki rm30.00,urut bahu dan kepala rm10.00 )...tapi mmg puas hati... (tak ada gambo la pulak )

lepas urut bagai , balik rumah relax jap...nak lelapkan mata tapi tak boleh pulak,sbb panas sesangat ...baring2 tgk tv...agak2 dalam kul 4ptg aku drive ke care4 dekat rumah ni , beli bahan2 nak buat makan2 kat office sambil cuci mata...tenang dan aman ajer shopping tanpa ganguan dari si kecik tu....
kul 5.30 ptg aku ngan eric ambik adam kat taska...gi pasar malam kejap kat cahaya , pas tu berdezup gi suzie corner pulak and makan kat situ...disbbkan aku masih lagik berduit , aku order western ...hahaha...kali ni aku nak makan steak, eric pulak makan lambchop ...wooo lama tul tak makan steak ni , asyik makan ikan salmon gril ajer...aku rasa nak dekat 3 tahun jugak ler...kalau nak diikutkan kat mana2 ada org jual steak tapi eric lebih prefer di suzie corner ..tapi mmg puas hati la...masa pinggan sampai , merecik2 kuah tu,siap berasap2...daging lembut, rega pun ok . lambchop tak sempat nak snap sbb aku tgh layan adam ....asyik merengek ajer....

steak ni rega rm32.00

bila turn aku makan , lagik mengada2 adam tu...lansung tak nak duduk kat babychair....tak menghayati lansung apa yang aku makan...dgn pedas dan panas, laju ajer aku masuk mulut...nak terbakar tekak aku ni...geram tul aku.....rupa2x adam demam...cis...ni sbb berendam kat kolam klcc la ni....nasib aku tak kena el...

1 comment :

Shita said...

ooo...steak kat eric niaga tu kan.. yg kau penah ajak aku makan dulu sekali tu..sedappp.. teliur la plak weeyyyy