Monday, April 13, 2009

mr kenny

ari jumaat lepas aku belanja adik aku (ana) lunch kat kenny rogers...adik aku ni study kat bangi ajer tapi kitorang tak pernah jumpa pun sebelum ni...ni la baru first time buat perjumpaan macam ni..entah la apasal?? sajer aku belanja dia makan so merasa la dia jugak duit yang aku dapat ari tu...hehehe.....kitaorang makan kat kenny rogers kotaraya ajer...lagik pun senang nak jumpa dan dekat tempat faveret shopping aku (mydin mall)....aku nak makan kenny rogers ni dari dulu lagik..nak ajak eric,tak best, dia tu bukan suka mencuba sesuatu yang baru...pi mai pi mai,tang tu jugak restoran yang dia masuk, bosan sungguh...nak ajak adam, dia kecik lagik kang aku pulak yang tak dapat menghayati makanan tu...hisk...rugi..rugi...cepat la adam beso,boleh teman mama makan kat pelbagai tempat...kita gemuk sama-sama ek...



ana

quarter chicken + choleslow +mash potato+fruits (ana punya)


quarter chicken+choleslow+mash potato+baked bean (aku punya)


licin tu aku makan , puashati tul...bayaran pun murah ajer tak sampai rm50.00...


muffin pun tak sempat nak bawak balik office,abis aku makan...
Dah abis sessi makan , sebelum kitaorg blah,ana bagi aku satu beg kertas....dalam tu ada pelbagai jenis kopi dan nescafee pelbagai perisa dan jenama, dari yang glamer sampai la yang tak pernah aku dengar...semuanya aku ada 38 jenis...aku minum seorg la nampaknya ...







No comments :