Monday, April 13, 2009

serupa tak??

sama tak??pic ni dah lama dah...time ni muka adam nampak baik ajer...sekarang ni , bukan main lagik dia...keja nak gigit orang ajer...orang yang aku maksudkan tu adalah aku, sbb aku suka sakitkan hati dan buat dia nangis...time tu la dia jadik dracula, nak menggigit sampai dapat...kalau tak dapat , dah geram sangat dia kan gigit tangan dia sendiri ....hehehe...

kalau ari aku cuti,lagik mengada-ngada...bangun tido ajer nak mandi...pas tu nak bawak keta mainan dia....kalau suruh mandi tak nak pulak,siap kena kejar2 dulu...dah mandi lain cerita pulak,tak nak pakai pampers...berkejaran la dua beranak ni dalam rumah....kalau ajak berjalan no satu , kita baru nak bersiap ,dia dah dok dekat pintu dgn kasut . standby ajer nak keluar...hish...bila budak ni nak beso , senang sikit aku...

2 comments :

Shita said...

citttt!!!!!!!!!...dapat duit terpijak bukanya ingat aku...muffin kat kenny tu sedap kannn...terliur beb tgk...aku bukan nya apa ross... bila ko tunjuk gambo pitis2 tu... mula la rasa mcm nak mengoda ko ni.. mana tau untung sabut timbul ye dak??.. untung aku kot leh la merasa note tu barang 5,6 keping jadi ahh (note nilai yg paling besoo arr).. mana tau boleh wat tukar kasut baru ke...spek itam ker...kehkeh..

hmmm...baru aku teringat!!!...sbb tu arr ko tak bersiaran dah lama kannn....aku agak2 ko duk membilang duit2 kot.....mcm budak2 kire duit time raya tuu...untung mama adam ni...

rossysweety said...

tak kaya ...kayap la jawapnya...hahaha...
pasal cadangan ko tadi tu , nanti aku try buat the best...