Friday, May 29, 2009

nasik lemak...

wei...aku dah pandai masak nasik lemak..dah 2x berjaya memasaknya..rupa2nya senang ajer...utk pengetahuan korang dah 2x jugak aku pernah buang seperiuk nasi lemak sbb aku tgk nasik aku cam mentah bila rice cooker aku dah start naik button ke warming....rupa2nya ...biarkan ajer...lelama dia masak sendiri...oooo...agaknya????

gini le rupanya...lazat dan berkrim ....hehehehe...

aku masak sambal udang , ayam goreng berempah, telo rebus dan ikan bilis dan sambal tempe kering....

ok ...dah nak balik rumah...ari ahad cam planning nak buat kek pisang la...dah lama tak buat...

bye...

2 comments :

Shita said...

10 kali aku baca entry nasi lemak tu!!...10kali jugak aku cubit peha aku sendiri..hanya nak sahkan yg aku tak mimpi!!!!...errmmmm...kak ros kita dah pandai buat nasi lemak ye.. penuh lak lauk pauk tu...ngalah kan gerai nasi lemak kat dato senu... aku dtg kl sok..ko mesti masak..

Afne said...

alhamdulillah.. bravo la sbb dh berjaya msk nasi lemak tanpa perlu mencampak nasi keras ke dlm tong sampah haha..

moral of the story : tu la, lain kali cikgu ajar ikut bebetul hehe