Monday, June 1, 2009

ana dapat gaji....

ni cerita ari jumaat ari tu...

ana dah dapat gaji...gaji 1st...wajib belanja...orang cakap baru afdal dan murah rezeki selalu ...... malam sabtu baru ni kitaorg gi Tesco Ampang...planning nak makan pizza udang...tapi eric pulak lapo nasik...terpaksa layankan...so kitaorg makan kat JM beriani ajer......dah 2x makan kat sini...so far ok la jugak..kalau sesekali rindu nak makan nasi beriani atau bandung soda cam kat muar nun meh la singgah sini ....

kali ni ambik semuanya ala-carte...so semua dapat merasa...ambik nasi beriani kosong 3 , daging masak beriani , ayam masak merah dan kambing masak beriani , air sirap bandung soda 2 , teh o ais 1 dan jugak tauhu bakar 1 set...kenyang gila makan sampai nak pecah perut...hehehe...semuanya sedap2 belaka...tauhu bakar pun sedap tapi terlalu manis sgt kuahnya...pas tu garing sgt may be dia bakar dlm mikrowave...

korang tgk la gambo...


3 jenis lauk sedap2 belaka...


tauhu bakar yang tersangat la manisnya...

sementara aku dgn ana makan , eric pulak melayan adam main kat playground tu...dapat la aku menghayati sepenuh nikmat makanan aku kali ni......selesai makan , harus la kena bayo kan ...murah ajer...RM48.00 semuanya....sebab org belanja , mesti kata murah...hehehe...kalau duit sendiri , sendiri mau ingat....huhuhu

lepas makan terus tuju tempat adam tgh main...bukan main suka lagik dia tu...tempat ni wajib masuk kalau jenjalan kat dlm tesco...kalau tak masuk , siap la menjerit2 dan meronta2...




tak makan nasi pun,kuat jugak adam ni main gelungsur...pas naik...turun pulak...eric tukang jaga adam sebelah bawah ....aku dok jaga sebelah atas...

main sampai terkencing2..ish..ish..
tengah2 syok melayan adam...ada seorg anak cina sapa entah...dah terkencing kat tangga sebelah aku tu...eee...kotor betul la....pas tu selamba ajer dia terus sambung main...terus aku bagitau org yang jaga kat situ...takut la ada budak tergelincir ke....terpegang ke...lagik susah...aku cakap kat eric , than kitaorg terus ajer balik rumah......

No comments :