Thursday, June 18, 2009

malam yang indah.......

malam tadi aku tido ngan nyenyaknya...dengan sejuknya........siap berselubung ngan comforter...hehehe..ngelat tak???bukannya selalu , ni la baru first time dapat macam ni....

Semalam adam bukan main manja lagi ngan eric...apa2 semua nak ngan eric...hahaha...suka aku...eric mandi pun , dia dok main depan pintu bilik air....eric gi ttup kedai kat suzie kul 12mlm pun dia nak ikut...tido pun nak ngan eric...diorg tido kat bawah,aku tido kat atas sesengorg dlm bilik....betul2 adam bagi can kat aku...seronok.....

yang aku heran , boleh pulak eric tu handle anak dia sensorg...tak ada nak marah2...tak ada nak ngamuk2...dan yang penting , boleh pulak balik rumah awal??? padan muko ko .....bukannya apa uols...kekadang , org lelaki ni kena ajo sikit...kita pulak jangan nak tunjuk baik atau terror sgt boleh handle semua urusan rumah...sometime , biar dia buat.....biar dia rasa susah senang...biorkan dia rasa sekali sekala layan anak dia yang manja tak hingat tu....

adam ni mmg susah betul nak tido malam , aku ngan dia ni selalu bergado....kalau dia tak puas hati , dia jerit sekuat ati atau gigit tangan aku / atau tangan dia sendiri..........berdesing telinga aku dgr sore dia...2 ari lepas dia boleh bertahan sampai kul 1.30 pg....ee...geram aku....semalam aku tak pasti dia tido kul berapa....yang pasti aku tido tak ingat dunia...hahaha....

1 comment :

Shita said...

oit..meh ambik tag kat blog aku erk