Thursday, June 4, 2009

sakit hati....sakit kapla.....

ari ni aku sakit ati bukan sbb sesapa....sakit hati sbb aku tak dapat tido...bos dtng opis la pulak...dek sbb tahan ngantuk punya pasal...terus aku pening kepala....isssh...nasib baik ada balm cni...dia la peneman aku ....

kul 11.20 pg keja aku dah siap...maunya aku tak ngantuk nak tunggu sampai kul 5.30ptg???nak serve internet , server lak lembab tahap gaban...nak bergossip cam tak best ajer...asyik2 org yang sama ajer....nak main game..agak2 la...bos ada...hormat la sikit.....tapi nasib baik blog boleh bukak...lembab pun lembab la..janji aku boleh layan masa aku ngan lawat blog kengkawan...

ok ...dah kul 5.15ptg...aku nak kemas beg..kemas meja..kemas laci dan buang isikandung dlm pundi kencing aku ni...kul 5.25ptg..aku dah start pegang beg....hehehe...

esok bos cuti...pepagi esok ,harus aku jadik inspektor jap cari benda tersembunyik...hehehe...jangan mare....esok adalah ari berjumba jumbi....
bye...bye...

No comments :