Wednesday, July 22, 2009

jualan pra gaji..

ni n3 semalam...

semalam ada member bawak berkotak2 brooch utk dijual kat unit finance ni...maklumla dah nak gaji ni...pandai tul org biz ni ye...tau ajer startegi marketing....hehehe.....ramai jugak la yang berkerumun kat tempat aku utk membelek , memilih dan membeli.....bos pulak tak ada...gamat la jadiknya cam kat pasar malam rasanya.....aku pun join la jugak sekaki...aku ni pantang sikit kalau ada sesapa yang berniaga ni...mesti nak jugak menyebuk kan diri...last2 ada gak aku tersangkut dlm rm10-15.....

macam2 ada size brooch...dari saiz kecik sampai la saiz beso....dan yang terbaru brooch gambo kartun....lain dari yang lain....aku banyak ambik yang kartun ajer sbb ari tu baru ajer beli kat jln tar size yang kecik2 tu....yang kartun2 tu murah ajer tau rm10.00 4 ketui.....comel lak tu...

ni la hasil rembatan aku...comel tak??dah jadik mak budak pun perangai cam bebudak...saje...buang tebiat kejap....


pelbagai brooch yang sempat di snap...rambang mata tau...gila2 budak office aku membeli...tapi semuanya hutang sbb belum gaji....hehehe...jangan marah ye kengkawan....tapi tak kisah , tokei brooch gak yang soh bayo guna maybank2u kat dia ari jumaat sok....

yang free hair tu la tokei brooch...saje je dia cover muka dgn rambut dia tu...malu la tu..hehehehe....

mari....mari...beli brooch....kengkawan aku tekun memilih ...jangan lupa bayo ye....

No comments :