Monday, July 20, 2009

dapat parcel...

pagi ni aku dapat parcel dari shita terengganu...seronok tapi yang tak bestnya makcik kat atas yang sebuk nak tau isi kandung ...ish...boringnya....
shita bagi aku sampel muffin dan apam kembang mekar dia....sedap , lembut dan moist...sampel ni aku dapat sbb aku bercadang nak buat something pada bulan september nanti...tu la pasal shita bermurah hati bagi aku rasa........terima kasih daun keladi ye.....






sampel apam dan muffin yang sempat diselamatkan coz yang lain semua hancur...kena cedok ngan sudu la gamaknya.....huhuhu...

2 comments :

Shita said...

alaaa cian kau ros...pengajarn gak erk buat aku..next time dua2 tu dah takleh di courier pack mcm gitu.. nanti aku terai pack lain pulak..

apa pon tkasih byk2 sebab komen, nanti boleh aku buat correction..

nanti aku try courier lg skali 5,6 ketul.medium size..pack lain, masuk kotak n tgk mcm mana...kalu selamat mendarat kat kau dgn takde kecederaan kira pass.. kalu tak kire fail n kena buat alternatif lain... tq ros

rossysweety said...

buat susah ko ajer...nanti teruk ko nak kena bayo courier...kek choc ko cam best ajer...