Friday, July 10, 2009

ronda-ronda di jln tar

n3 terbaru baru berlaku ari ni....

ari ni hari jumaat...waktu rehat pun lama...so aku ngan dila dah keboringan sangat dok kat office ni...apa lagik....jom la gi jln tar shopping cari tudung ke...kain ke...telekung ke...brooch ke...apa2 la...nasib baik jalan tak sesak sgt dan senang pulak nak carik parking...


jalan ke jalan TAR clear....

aku nak carik tudung selendang ajer...sedap pulak pakai yang ari tu..so kali ni aku beli 2 helai sekaligus...mahal la jugak rm10 sehelai..makcik tu kedekut gila bila mintak kurang....nak kurang rm2.00 pun tak kasik....tapi dah sebabkan dah berkenan , rembat ajer la....



hasil rembatan aku utk hari ini...semuanya rm20.00....kaler merah dan hitam dan krim...senang nak match dgn banyak baju yang seangkatan dgnnya.....

kitaorg jalan2 kat situ carik tudung dila pulak...rambang mata la...semua nak tapi duit kena catu la..kang ada tgh bulan makan tudung gamaknya...hissh....kalau la dapat bonus ke...saham ke....maunya aku rembat banyak lagik rasanya....geram tul la....kul 1.30 dah gerak nak balik...tak pernah2 buat cam tu kalau kat jalan tar sbbnya duit tak ada.....duit yang ada ni takkan nak dihabiskan pulak.....jangan boros tau...



semuanya menarik hati tapi duit pulak cam tak memandang ajer....so cuci mata dan pegang ajer la..........

pas tu singgah jap beli kfc kat kl sentral...lapo la...aku beli ayam kfc original recepi....sedap oiii...laju ajer aku makan ......

sebelum...........


selepas...............

pas ajer makan kfc aku sambung pulak makan durian...one of my officemate bawak dari kampung...durian kuala kangsar...sedap jugak....dah namanya antu durian , sedap la melantak kat tepi pantry nun...join ngan member reramai....kenyang gilos la.............hehehe....



antu2 durian tgk mentekedarah durian kat pantry...tokei durian yang bertudung hitam ye....

perut sapa yang muncit pas makan durian tu???

3 comments :

Afne said...

siot tol nyopping tak igt kwn.

::Deela:: said...

nasib arr beb!!!

rossysweety said...

hahaha...seronok kan dilla...