Thursday, July 9, 2009

award..

aku ambik award ni dari blog shita..mmg la di tak bagi tapi dah dia tulis 'sapa2 yang girl tu..sila la ambik award ni ye...' so aku ambik la sbb aku pompuan...hehehe..kalau aku jantan , tak ada pekdahnya ...kena layan tag...nasib baik cenonit ajer....hehehe.....
1. Pastikan jantina anda seorang perempuanye...
ayo..yo...nak tgk ke sebagai kesahihan?? tak payah le...
2.Copy badge sebagai award andasiap!!!
udah la..............kalau tak nampak ...pendek umur la ko....
3. Nyatakan 2 sebab anda bangga menjadi perempuan
i. boleh beranak...lelaki mana boleh???
ii.suka shopping....ni pun aku tak pernah ada lelaki kaki shopping...kalau ada tu...namanya si lem..t la tu.....
Pass kan award ini kepada girlfreind andasapa2 yang 'girl' tu......
ambik la kepada sesapa yang nak...

3 comments :

Shita said...

laaaaa pompuan rupanya dia ni heheheh

rossysweety said...

cis...datang kl tak beritau pun....tetiba ajer keluar blog...

::Deela:: said...

den nak amik lah