Friday, August 7, 2009

jalan2 kat klcc

N3 minggu lepas...

ari ahad lepas Eric tak niaga..cadangnya nak gi PD tapi cam jauh gitu...lagik pun takut adam tercirit dlm keta..naya ajer.....so ambik keputusan jenjalan kat klcc ajer.....dekat ye pun...Eric pun nak cari kasut utk raya tapi kesudahnya kedai kasut kickers dah tak wujud lagik ...jenuh jugak jalan merata dari setingkat ke setingkat... buat penat aku ajer.......adam pun dah start nak meragam...asyik nak mengamuk ajer....aku lagik la dah ngamuk dah time ni...malas nak cerita bebanyak sbb tak ada yang menarik .......org ajer yang ramai kat klcc pada ari tu sbb ada pc fair......layan gambo ajer ek....

eric and son = ericson


masa ni tgh gadoh ngan aku sbb tak nak turun dari gak guk tu..kuat melawan ini budak...(tgh menjerit ni )


aku cakap kat adam naik elmo.... suka la dia dapat naik gak guk elmo...pada hal aku hentam ajer nama patung tu.....


dah start ngamuk dah....tak nak berjalan....selamba dia ajer duduk dan baring kat lantai klcc tu...geram tul ...

No comments :