Tuesday, August 11, 2009

parcel lagik...

yea...yea....ari ni dapat parcel lagik...seronoknya kalau ari2 ada org bagi hadiah/barang kat kitakan?? rasa cam tak sabar nak tgk isikandungnya...kali ni aku dapat muffin coklat dari shita...kali ni muffin2 tu semua dalam keadaan baik dan terletak ajer....cam ni baru BESTTTT....sssedap lak tu...ada 2-3 oficemate aku yang bertuah aku kasi seorg sepeket soh rasa ....sebenarnya aku dah deal nak order ngan dia utk bulan september nanti...so shita dah packing siap2 dan testing pos kat aku...so ari ni aku dapat semua muffin dlm keadaan baik....so perjanjian akan dibuat hujung bulan ni ye shita!!jangan lupa....

mari kita layan gambo dari aku merapu ajer....hehehe


muffin coklat kukus yang moist dan gebus...sedap !!!

kalau korang nak order utk birhday party ke....majlis perkahwinan ke...kenduri ke...jom gi ke blog shita ..... kek lapis dan coklat pun ada gak...

No comments :