Tuesday, August 25, 2009

penangan si barney

gambo minggu lepas....

kesah ni berlaku kat supermarket spectrum ampang....sebelum ni mmg dia beriya suka tgk kartun barney dlm tv channel astro 613....kali ni dia dapat pegang si barney tu betul2...ha...ambik ko terus tak nak lepas..........berlari ke hulu ke hilir sambil dokong binatang tu ...mulut dia tak abis2 sebut baney cik...barney cik.....boleh tahan besar dan berat jugak la...bila aku nak ambik , dia tak kasik..menjerit2 marah aku... wei..ini budak melawan tokey nampaknya...bagi yang kecik tak nak ...pandai memilih pulak tu...bukan tak nak belikan tapi bila tgk reganya..ternganga mulut aku jap...rm180.00!!! hish..dari aku beli mahal cam tu baik aku beli benda lain...dah nak raya ni...baik toksah membazir....

punya la lama kitaorg pujuk dia...last2 aku ternampak ada seorg budak indon ( bukan salesman)...aku soh dia tipu adam katakan patung barney ni dia yang punya...automatik adam bagi patung tu pada org tu , maybe pada pikiran dia , org tu yang punya...lepas ajer patung dah bertukar tangan , aku terus cakap terima kasih pada mamat tu..pas tu adam meraung la sekuat ati dlam supemarket tu , yang paling teruk adalah aku sbb abis rambut kena tarik dan muka kena lepuk ngan adam...ishk...tak sangka aku , adam mmg nak sangat patung tu....kesian pulak rasanya..tapi apakan daya rega dia mahal sgt....cam tak berbaloi kalau nak belikan....nanti la aku servey kat online....mana la tau ada...may be dapat lagik murah...

mari layan gambo.........

tak nak lepas si barney tu....



No comments :