Monday, October 19, 2009

ragam adam..

hish..penat gila aku melayan karenah adam...

ni semua gara2 deepavali la....start dari kul 7.30mlm (ari jumaat) dah start bunyik mercun ...adam dah start melalak dan mengamuk sbb takut...last2 aku ajak diorg gi care4 ampang...jenjalan kat situ....nak dekat kul 10.30mlm baru balik rumah...dlm kul 12.00 ada lagik bunyik mercun...peh...sakitnya ati aku...makin lama makin kuat dan berlawan2 ...adam pulak makin kuat la melalaknya sbb takut........serba tak kena dibuatnya...masuk bilik salah , dok kat ruang tamu pun salah...last2 dia nak dok kat dapo....org k***** ni gila2 main mercun papan dan mercun bola.......sampai tahap aku dah naik darah dibuatnya...nak ajer aku maki diaorg tu....tapi nak buat camana ye tak...dah raya diorg....sabo ajer....kul 12.40pg baru la adam dapat tido...

lepak-lepak kat care4 tuk release tension dari kebisingan bunyik mercun..

balik rumah menangis tak ingat...

esoknya pun sama gak....melalak2 la adam ni ....aku pulak dah tension sgt2 tgk adam cam tu...kali ni aku bwak diorg gi manjaku dan jenjalan kat tesco ampang ...pastu gi suzie , makan satay....ha...baru release tension kejap....adam pun tak tertekan dgn semua tu...kesian pulak aku tgk dia....

No comments :