Monday, October 26, 2009

sesaja....tak ada kerja...

2 ari cuti aku tak kemana-mana pun...kerja rutin adalah masak makan pagi dan tengahari..tgk tv....pas tu tido....lipat kain dan layan budak adam .

cuma semalam aje dapat aku jenjalan ke care4 ampang...tu pun sbb nak beli kasut croc eh..asadi tuk eric...aku layan kan ajer...adam semestinya suka coz dpt tgk ikan kat aquarium besar tu...

tak ada apa yang aku nak membeli pun coz duit dah paras hidung ajer ni...cuma survey ajer...bila ada duit baru kita rembat . tapi yang pasti ada sesuatu yang cam terlekat dlm pikiran aku ni....nak tido mlm tadi pun asyik terbayang-bayang ajer.....hehehe...(ada aje aku nak shooping ni...) tapi tunggu dan lihat ajer la...tak ada pun gah pun...tapi cam terlebih excited sikit...biasa la....excited mesti mau lebihhhhh.....hahaha

1 comment :

Afne said...

ntah apa yg nk dibelinya tu. duit paras hidung pn sempat ajak aku ke mydin ye tak?