Monday, November 16, 2009

senyap ajer....

ari ni senyap ajer opis aku ni...ramai yang tak ada...ada yang attend kursus la...ada yang ambik cuti tahun la..ada yang ambik replacement leave la....ngantuk tak ada member nak borak tapi kekadang cam best jugak....bak org kata ' sepi itu kadangkala indah ' hehehe....bermadah la pulak....cuaca kat luar pulak makin lama makin gelap...nak hujan lagik nampaknya...parking keta pun aku tak bayo....sure arr org dbkl pun tak dtg check...lagik pun kat dashboard aku ada resit ari jumaat lepas...kalau bernasib baik , lepas la dari kena saman tu...kalau tak , terima ajer la surat cinta petang kang....tapi selalu lepas la...hehehe ...

hai....mata ni cam nak terkatup ajer ni...tadi pulak dah perkena nasik lemak...ambik ko ..kan dah ngantuk...alangkah bestnya kalau dapt tido sejam dua kat surau nun...tapi baik layan FB..hehehe...tak ada gangguan... sebenarnya aku ni ada kerja tapi cam malas nak buat...tada feel....better simpan tuk esok...nanti kang tak ada kerja pulak...boleh???hahaha..perkara biasa kat sini....jgn mare ahh....

ok la...aku nak buat kerja personal sikit...ni aktiviti waktu pagi aku dari kul 8.30 sampai kul 11.00pg ni...kang petang, lain pulak ceritanya....kalau aku rajin aku update k ...

adios................

No comments :